ტრენინგის პირველი დღის შემდეგ მაქვს იმედი რომ გავაკეთებ ბლოგს სადაც ავტვირთავ ყველაფერს კარგად რაც დამიგროვდა წლების მანძილზე მადლობა
პროექტის მეორე დღე საინტერესო და ინფორმაციით დატვირთული აღმოჩნდა გავეცანით ტრენინგის მეორე დღისთვის განკუთვნილ მასალას ვისწავლეთ პუბლიკაციის სხვადასხვა ფორმით შექმნა ვისწავლეტ ბუკლეტის გაკეტება
პროექტის მესამე დღეს გავეცანი მეორე მოდულს; სასწავლო პროექტის დაგეგმვა სასწავლო პროექტის გეგმაში შევიტანეთ 21 საუკუნის უნარჩვევებიდან სამი უნარჩვევა რომელიც შეესაბამებოდა ჩემი პროექტის თემატიკას კონკრეტულად ეს უნარები:
ტრნინგის მეოთხე დღეს პროექტის ბუკლეტის პრეზენტაცია გავაკეთე, და ავტვირთე ბუკლეტი ბლოგზე ასევე ვისწავლე ინფორმაციის განთავსება დრაივზე(დისკზე) და მასზე მანიპულაციები, გავეცანი მოდული 2 აქტივობა სამს განმავითარებელი და გამსაზღვრელი შეფასების ფორმებს და ელრესურს შეფასების სტრატეგიები ჩემი პროექტისათვის ავირჩიე მეთოდი "დაფიქრდი -დააწყვილე -გაუზიარე" დავწერე შესაბამისი კითხვები და შევადგინე შაბლონი
პროექტის მეორე დღე საინტერესო და ინფორმაციით დატვირთული აღმოჩნდა გავეცანით ტრენინგის მეორე დღისთვის განკუთვნილ მასალას ვისწავლეთ პუბლიკაციის სხვადასხვა ფორმით შექმნა ვისწავლეტ ბუკლეტის გაკეტება
პროექტის მესამე დღეს გავეცანი მეორე მოდულს; სასწავლო პროექტის დაგეგმვა სასწავლო პროექტის გეგმაში შევიტანეთ 21 საუკუნის უნარჩვევებიდან სამი უნარჩვევა რომელიც შეესაბამებოდა ჩემი პროექტის თემატიკას კონკრეტულად ეს უნარები:
● ინფორმაციის კლასიფიკაცია, ანალიზი და სინთეზირება პრობლემების გადასაჭრელად
და კითხვებზე პასუხების გასაცემად.
● ტექნოლოგიის გამოყენება, როგორც ინფორმაციის კვლევის, ორგანიზების, შეფასებისა
და კომუნიკაციის საშუალების.
●
ფართო საზოგადოების
ინტერესების გათვალისწინება, პასუხისმგებლიანი მოქმედება
ელექტრონული სახელმძღვანელოდან მოვიძიეთ დანართი "მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები" და შევადგინე ჩემი პროექტისათვის ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები
ასევე პროექტს შევუსაბამე საგნობრივი სტანდარტი საბაზო საფეხურის ეესგ- დან ისტ.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
ისტ.VIII.2. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს კონფლიქტის შედეგად გამოწვეული მიგრაციული პროცესები.
ისტ.VIII.8. მოსწავლეს შეუძლია ახსნას სახელმწიფოში მმართველობის ფორმისა
და
პოლიტიკური
რეჟიმის
ურთიერთკავშირი
ისტ.VIII.14. მოსწავლეს შეუძლია
საზოგადოებაში
ადამიანის
ურთიერთობების
კვლევა.
ისტ.VIII.15. მოსწავლეს შეუძლია
მსოფლიოში
არსებული
რელიგიური
სისტემების
კლასიფიცირება
და
მათ
შორის
არსებულ
მსგავსებებისა
და
განსხვავებების
გააზრება.
ის.ტექნ.დაწყ.4. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული პროდუქტის შექმნისას
ის.ტექნ.დაწყ.5. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვისტრნინგის მეოთხე დღეს პროექტის ბუკლეტის პრეზენტაცია გავაკეთე, და ავტვირთე ბუკლეტი ბლოგზე ასევე ვისწავლე ინფორმაციის განთავსება დრაივზე(დისკზე) და მასზე მანიპულაციები, გავეცანი მოდული 2 აქტივობა სამს განმავითარებელი და გამსაზღვრელი შეფასების ფორმებს და ელრესურს შეფასების სტრატეგიები ჩემი პროექტისათვის ავირჩიე მეთოდი "დაფიქრდი -დააწყვილე -გაუზიარე" დავწერე შესაბამისი კითხვები და შევადგინე შაბლონი
მათ შეცვალეს მსოფლიო: ოტო ფონ ბისმარკი, ნაპოლეონი, ჰ. ტრუმენი, ჰიტლერი, სტალინი, ე. შევარდნაძე, მაო
ძე დუნი, განდი, ნელსონ მანდელა, ლეხ ვალენსა, ე. ჩე გევარა.
გაეცანით ჩამონათვალს და უპასუხეთ შეკითხვას რა მოუტანეს მათ მსოფლიოს
(ან თავიანთ ქვეყნებს ) „სიკეთე“ თუ „ბოროტება“
დააჯგუფეთ მოცემული კრიტერიუმების მიხედვით
კეთილი
|
ბოროტი
|
რომელი მათგანი იყენებდა (ან გამოიყენა )ძალადობრივი
მეთოდი?
რა ვითარებაში დაიღუპა განდი?
რატომ არ დასაჯეს სიკვდილით (დახვრიტეს) ნელსონ მანდელა?
ტრენინგის მეხუთე სამუშაო დღეს ვისწავლე და გავაკეთე პროექტის პრეზენტაცია პოვერპოინტის დოკუმენტში ,
ასევე ელექტრონული სახელმძღვანელოდან ჩამოვტვირთე და გავეცანი სტანდარტებისა და მიზნების შეფასების რუბრიკები და ვისწავლე ინფორმაციის საქახალდეების და ფაილების ატვირთვა ბლოგზე
პროექტის მეექვსე დღეს განვიხილეთ მოდული 4 სასწავლო ნიმუშების შექმნა გავეცანი რამდენიმე ნიმუშს და შევქმენი მოსწავლის ნიმუში" გაზეთი" რომელიც ავტვირთეთ ბლოგზე ასევე პროექტის გეგმაში შევითანეთ პროექტის განხორციელების შესაძლო შედეგების მიზნები
პროექტის მეშვიდე დღეს განვიხილეთ მოდული ხუთი მოსწავლეთა პროექტის შეფასება გავეცანი პროექტის შეფასების მეთოდებს და შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტებს
პროექტის მიმდინარეობის სხვადასხვა საფეხურზე გავეცანი ანალიტიკური და ჰოლისტური შეფასების რუბრიკებს შევქმენი შეფასების რუბრიკები ჩემი პროექტისათვის ძირითდად ანალიტიკური დავიწყე სასწავლო პროცედურების აღწერა
პროექტის მერვე დღეს რვა აგვისტოს 2018 წელს განვიხილეთ მოსწავლის დამხმარე რესურსების მაგალითები და ჩემი პროექტისათვის შევქმენი მსგავსი რესურსები ასევე შევიმუშავე გაზეთისათვის კრიტერიუმი და რუბრიკა შეფასებისთვის მასალები შევინახე შესაბამის საქაღალდეებში დღემ ჩემთვის კარად თუმცა სევდიანად ჩაიარა
პროექტის მეცხრე დასკვნითმა დღემ საინტერესოდ ჩაიარა ეს პროექტი ჩემთვის იმდენად საინტერესო იყო რომ დრომ სწრაფად გაიარა. დიდი სიამოვნებით მივიღებ მომავალში მსგავს ტრენინგებში მონაწილეობას ბევრი რამ ვისწავლე, რაც დამეხმარება ჩემი პროფესიული საქმიანობა , მოსწავლეთა მიერ მიღწეული შედეგები კიდევ უფრო პროდუქტიული გახდეს. ყველაფერს გავუზიარებ ჩემს მოსწავლეებს აუცილებლად გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში
დიდი მადლობა ქალბატონო რუსუდან, გულისხმიერებისთვის ,პროფესიონალიზმისთვის. წარმატებები პირად და საზოგადოებრივ საქმიანობაშიპატივისცემით ვასო ოდიკაძე
ტრენინგის მეხუთე სამუშაო დღეს ვისწავლე და გავაკეთე პროექტის პრეზენტაცია პოვერპოინტის დოკუმენტში ,
ასევე ელექტრონული სახელმძღვანელოდან ჩამოვტვირთე და გავეცანი სტანდარტებისა და მიზნების შეფასების რუბრიკები და ვისწავლე ინფორმაციის საქახალდეების და ფაილების ატვირთვა ბლოგზე
პროექტის მეექვსე დღეს განვიხილეთ მოდული 4 სასწავლო ნიმუშების შექმნა გავეცანი რამდენიმე ნიმუშს და შევქმენი მოსწავლის ნიმუში" გაზეთი" რომელიც ავტვირთეთ ბლოგზე ასევე პროექტის გეგმაში შევითანეთ პროექტის განხორციელების შესაძლო შედეგების მიზნები
პროექტის მეშვიდე დღეს განვიხილეთ მოდული ხუთი მოსწავლეთა პროექტის შეფასება გავეცანი პროექტის შეფასების მეთოდებს და შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტებს
პროექტის მიმდინარეობის სხვადასხვა საფეხურზე გავეცანი ანალიტიკური და ჰოლისტური შეფასების რუბრიკებს შევქმენი შეფასების რუბრიკები ჩემი პროექტისათვის ძირითდად ანალიტიკური დავიწყე სასწავლო პროცედურების აღწერა
პროექტის მერვე დღეს რვა აგვისტოს 2018 წელს განვიხილეთ მოსწავლის დამხმარე რესურსების მაგალითები და ჩემი პროექტისათვის შევქმენი მსგავსი რესურსები ასევე შევიმუშავე გაზეთისათვის კრიტერიუმი და რუბრიკა შეფასებისთვის მასალები შევინახე შესაბამის საქაღალდეებში დღემ ჩემთვის კარად თუმცა სევდიანად ჩაიარა
პროექტის მეცხრე დასკვნითმა დღემ საინტერესოდ ჩაიარა ეს პროექტი ჩემთვის იმდენად საინტერესო იყო რომ დრომ სწრაფად გაიარა. დიდი სიამოვნებით მივიღებ მომავალში მსგავს ტრენინგებში მონაწილეობას ბევრი რამ ვისწავლე, რაც დამეხმარება ჩემი პროფესიული საქმიანობა , მოსწავლეთა მიერ მიღწეული შედეგები კიდევ უფრო პროდუქტიული გახდეს. ყველაფერს გავუზიარებ ჩემს მოსწავლეებს აუცილებლად გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში
დიდი მადლობა ქალბატონო რუსუდან, გულისხმიერებისთვის ,პროფესიონალიზმისთვის. წარმატებები პირად და საზოგადოებრივ საქმიანობაშიპატივისცემით ვასო ოდიკაძე
No comments:
Post a Comment